Aktiviteter
Del

Cookies

Vi bruger cookies til statistik og nogle indstillinger på hjemmesiden.

Du kan læse mere om vores cookies her.

Ved at trykke "Ok,forstået!" giver du accept til vores brug af cookies.

Ok, forstået!

Arrangørforeningens opgaver ved stævner

Arrangørforeningens opgaver ved stævner:

  • Ansvarlig for at værdierne i Totalhåndbold/Kortbane efterleves, og er forpligtet til at tage en konstruktiv dialog med trænere og forældre, der ikke lever op til værdierne.
  • Klubben afholder udgiften til halleje. Husk at booke hallen fra kl. 09.00 – 16.00.
  • Sørge for at have en stævneansvarlig til stede under hele stævnet. Navn/mobil/mail meldes ind til Kredskontoret i god tid inden stævnet. Informationen meldes herefter ud til klubberne i tilfælde af afbud på dagen.
  • Sørge for at have de rigtige bolde til stævnet
    • Til og med U-6 spiller med streetbold ø=42 cm
    • U-7 spiller med streetbold ø=47 cm
    • U-8 spiller med Blå Trio Soft str. 0 (vær opmærksom på at bolden ikke er overpumpet, og maks. har en omkreds på 47 cm)
  • Sørge for 2 sæt overtrækstrøjer i børnestørrelse
  • Stå for det praktiske ved stævnet
  • Ved afbud efter sidste til-/frameldingsdato er det arrangørforeningen, der selv må klare de små justeringer, der eventuelt må være. F.eks. kan enkelte hold få en ekstra kamp, for at få det til at gå op. Hvis et hold udebliver, skal man prøve at finde muligheder for kampe, til de hold der er mødt op. Evt. ved at mixe holdene – spørg evt. trænerne.
  • Arrangørforeningen bedes give besked til Kredskontoret om udeblevne hold.
  • U-5 skal spille mindst 3 kampe og U-6, U-7 og U-8 2 kampe pr. stævne.
  • Arrangørforeningen vil naturligvis få besked om eventuelle afbud fra Kredskontoret.

Vælg forbund

Luk