COVID-19 retningslinjer Totalstævner
Generelle COVID-19 retningslinjer for Totalhåndboldstævner i Kreds 8
- Alle hold får 2 kampe, dette gælder også U-8 af hensyn til logistikken.
- Alle stævner starter kl. 9.00 med fælles opvarmning.
- Der spilles kun på 1 bane.
- Der spilles i blokke af 5 hold.
- Hallen tømmes, kontaktpunkter rengøres og startes op igen med fælles opvarmning.
- Holdene må ikke komme ind i hallen, før de andre er ude. Mødetid tidligst 10 minutter før start på opvarmning.
- Alle hold skal selv medbringe overtræksveste og bolde.
- Alle møder omklædte, der er ikke mulighed for hverken bad eller omklædning.
- Hver hold består af max 9 personer (6 spillere og 3 voksne).
Ovennænte betyder, at der ikke er mulighed for deltagelse af yderligere tilskuere / forældre.
VIGTIGT i forbindelse med tilmelding på formularen:
- Påfør trænerens navn, mail og mobil. Lav en tilmeldingsformular pr. træner. Eks. hvis det er to forskellige trænere for U-6 og U-8 skal der laves 2 tilmeldinger.
- Påfør ALTID alternativ række. Det giver større mulighed for at alle kan komme i kamp!
- Da vi kan komme til at afvise hold grundet pladsmangel, vil det være en fordel at I tilmelder jer alle de stævner I gerne vil med til i foråret 2021 på en gang. På denne måde kan vi tilgodese så mange som muligt.
- De hold der eventuelt ikke kan blive plads til, vil komme på en venteliste. Man vil så blive kontaktet ved eventuelle afbud.
Eksempel på et "COVID-19 Stævne":
Kl. 09.00 5 hold starter med fællesopvarmning, der spilles herefter på 1 bane;
Kl. 09.15 1 – 2
Kl. 09.30 3 – 4
Kl. 09.45 5 – 1
Kl. 10.00 2 – 3
Kl. 10.15 4 – 5
Kl. 10. 30 Hallen tømmes, rengøring af kontaktpunkter m.v.
Kl. 11.00 5 nye hold starter med fællesopvarmning
Corona: Information og anbefalinger - Læs nærmere HER