Partnere
Del

LongoVital og håndboldstjerne skyder ny kampagne i gang

Landsholdsstregen Henrik Toft er frontmand i en ny landsdækkende kampagne, som kosttilskudsgiganten LongoVital lancerede i sidste måned.

I de kommende uger vil LongoVital, som er en del af Orkla Care A/S koncernen, køre kampagnen ”Et stærkt forsvar”, som har landsholdsforsvareren Henrik Toft som frontfigur. Aftalen med Henrik Toft er lavet i samarbejde med Dansk Håndbold Forbund og indbefatter udover rettigheder til brugen af Henrik Toft i landsholdsdragten også, at LongoVital bliver Business Partner i forbundet.

”Vi er naturligvis stolte over at kunne invitere LongoVital ind i vores håndboldfamilie. Samtidigt har vi været rigtig begejstrede for den flotte kampagne og aktivering, som LongoVital har udarbejdet, og som bliver lanceret i denne uge. En kampagne, som jeg tror vil begejstre og fange mange håndboldfans opmærksomhed,” slutter Henrik M. Jacobsen, som er direktør i Dansk Håndbold Forbund.

Udover en massiv in-store-dekorering er en stor del af LongoVitals kampagne båret online gennem videomateriale. Derfor var LongoVital sammen med et filmhold og medarbejdere fra Dansk Håndbold Forbund på en smuttur til Paris. Her skulle de sammen med Henrik Toft få noget godt video-content i kassen. En øvelse der gik over al forventning:

”Det har været en fornøjelse at arbejde med Henrik Toft, som har været topprofessionel under hele processen og taget alle vores ideer i stiv arm. Han har virkelig været god på settet, og vi har formået at tage stort set alle optagelser i første take. Derudover er han bare en mega cool person, som spreder god stemning i lokalet,” fortæller Dorthe Schlichter, som er marketingchef i Orkla Care.

At valget som frontmand for kampagnen faldt på netop landsholdsstregen, er langtfra nogen tilfældighed:

”LongoVital har siden 1974 været et af danskernes foretrukne kosttilskud til immunforsvaret. Vi søgte derfor en karakter, som kunne repræsentere sundhed og kvalitetsforsvar, og hvem bedre end en Danmarks bedste forsvarsspillere?” spørger marketingchefen og fortsætter: ”Derudover er det ingen hemmelighed, at vi får VM til Danmark i januar måned, hvor der vil være kæmpe fokus på håndbolden. Det var derfor oplagt at vi arbejdede ud ad det spor og involverede danskernes yndlingssport i vores kampagne,” slutter Dorthe Schlichter.

LongoVitals kampagne vil i første omgange køre fra uge 42-51 og så igen i januar 2019. Kampagnen består ud over filmene også af konkurrencer med mulighed for at vinde billetter til VM.

*LongoVital indeholder bl.a. vitamin A, C og D som hjælper til at bevare et normalt immunforsvar.

 

TILBAGE TIL OVERSIGTEN.

Vælg forbund

Luk